Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Quentin takes over Japan...

Ψαχουλεύοντας στο google έπεσα σε αυτή τη φωτογραφία:


Τι στα διάλα; Κάθε μήνα άλλη γκόμενα Κουεντινάκο; Τόση τελειότητα θα μου πεις θα χαραμιζόταν μόνο σε μία(είναι και που δεν με έχει γνωρίσει of course). Πάντως είναι ασχημούλα...

Αυτόν τον καιρό είναι στην Ιαπωνία και κάνει τρέλες.

Πήγε σε μια κουλή εκπομπή και η a2a ήταν φανταστικομμύρια καλή και μου βρήκε βίντεο:







Επίσης γυρνάει και μια διαφήμιση αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι είναι πολύ τυπάς αλλά κάκιστος ηθοποιός(truth hurts baby-που΄σαι Lihgtman να με δεις-):

10 σχόλια:

  1. 1. Τι ασχημούλα ρε Annie, μπροστά σ'αυτό το μπάζο, η προηγούμενη ήταν θεά...

    2. Δεν είναι κακός ηθοποιός, επίτηδες το κάνει, μιμείται τους Ασιάτες ηθοποιούς... ;)

    ΥΓ: Τα βιντεάκια βαριέμαι να τα δω τώρα... :P :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Είμαι ευγενική. Άσε που μπορεί να είναι το πιο cool άτομο του κόσμου.

    2. Ναι αφού θα κάνουν εξαίρεση φέτος στα Όσκαρ και θα είναι η πρώτη φορά που το Ά ανδρικό θα πάει σε πρωταγωνιστή διαφήμισης!

    ΥΓ: Καλά μην τα δεις, δεν θα σου πάρω το κεφάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά τα βιντεάκια είναι θάνατος!!!
    είχα πεθάνει χθες.

    πολύ πηδηχτουλης μας βγήκε:P

    ας τα αφήσει αυτά και ας γράψει κάτι καλο μην τον πάρει και τον σηκώσει:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Οι πιθανότητες λένε το αντίθετο πάντως (άσε που εγώ είμαι το πιο cool άτομο!!!)...

    2. Εξυπνάδες η Annie!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ας τα αφήσει αυτά και ας γράψει κάτι καλο μην τον πάρει και τον σηκώσει"

    Αλλιώς τι θα του κάνεις;

    @Jack

    1. Πρόσεχε μην πάθεις τίποτα
    2. Ήταν καλό και το ξέρεις :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Είμαι τόσο cool που δεν προσέχω ποτέ... :P ;)

    2. Όχι, δεν το ξέρω. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρον Jack. Σ΄ευχαριστώ :)Πρέπει να κάνω ποστ κι εδώ... Από ΣΚ λογικά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή