Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Happy Birthday Mr. Blonde

Ο αγαπημένος μου Mr. Blonde έκλεισε μισό αιώνα ζωής!!! Χρόνια πολλά του λοιπόν αν και πολύ καθυστερημένα... Και τι έκανε τη μέρα τον γενεθλίων του(μάλλον τι σκόπευε να κάνει); Να τα περάσει στο σπίτι του Quentin! Ο καλός μου λείπει στη Γερμανία εδώ και καιρό οπότε το σπίτι του είναι άδειο(εγώ πάντως διατίθεμαι να του ποτίζω τις γλάστρες).


Ο Michael Madsen λοιπόν θεωρεί πως το να περνάς την ώρα σου σε αυτό το σπίτι είναι απίστευτα διασκεδαστικό ακόμη και αν ο ιδιοκτήτης του λείπει! Να γιατί: "Πηγαίνω εκεί τα παιδιά μου και τα αφήνει να κολυμπούν στην πισίνα του(ο γλυκός μου!). Το σπίτι του είναι γεμάτο memorabilia. Το video club που δούλευε το έχει ξαναχτίσει στο σπίτι. Έχει το Go Go bar από το Kill Bill στο υπόγειο του." λέει ο Madsen!


Να προσθέσουμε πως η αίθουσα προβολών που διαθέτει δεν είναι κάποιο μίζερο δωμάτιο με home cinema αλλά σχεδόν κανονική αίθουσα κινηματογράφου, τους τεράστιους σωρούς με posters όπως και την απίστευτη μουσική συλλογή του(και αυτή έχει το δικό της δωμάτιο) και έχουμε το σπίτι που κάθε movie geek που σέβεται τον εαυτό του θα ήθελε! Ζηλεύει κανείς; Εγώ πάντως άπειρα.


Απίστευτη ατάκα που φυσικά είναι πολύ έξυπνη για να είναι δικιά μου:

Video Archives employee: "May I recommend you this fruitful gem, sir. It was quite controversial when it was released, quite post-modern, the cinematic techniques used have been largely influential. One of my favourite films of all times.... Natural Born Killers"

QT: You're fucking fired, alright, no trial seperation, no councelling, you're fucking fired, alright.

Όποιος δεν έπιασε το αστείο να ξαναδεί πάραυτα το Pulp Fiction!!!

2 σχόλια:

  1. Straight execution που λέμε...

    Καλορίζικο το νέο blog, πολύ ωραίο το layout. Θα έρχομαι εδώ να μαθαίνω νέα για το "ευρωπαϊκό" αριστούργημα του QT. Να το κρατάς ενήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ... Ότι μαθαίνω για το επερχόμενο αριστούργημα θα το ποστάρω! Αλλά όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή